Lite ord från mig



Ska snart dra ut till stallet. Jag har laddat kamerans batteri så den åker med. Hoppas på fina bilder, vädret ser ju ut att bli toppen! Imorgon ska mathilda på tävling och jag ska med, sover hos henne så blir ingen bloggning ikväll. Just de jag har glömt att berätta en sak. Igår fick vi nycklarna till vårat nya hus!! Så på måndag river vi det gamla köket och upp med det nya. Allt i huset måste byggas om det kommer ta ett tag men i december flyttar vi in. Ska nog gå dit en runda på söndag och titta in. Jag vill se hur mitt rum ser ut utan möbler...

Egentligen skulle jag fått min macbook igår. Fick en macbook i födelsedags present!! Men mamma måste köpa sin nya först. Jag fick hennes gamla som hon bara har haft i typ ett år men nu vill hon ha en nyare. Så mamma åket till lund igår och såklart hade de den inte inne. Hon sa att den skulle komma in nästa fredag så får vänta ytterligare en vecka :( Men nästa vecka då ska jag få den, åhh vad jag lääängtar!


Kommentarer
» N A T H A L I E ♥

- är du nervös inför att ta hål ? ;) de är jag ;/<3

2011-10-15 // 11:20:38
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: