vill ha!

 

 

 

 

 

 

Hittade massa fina saker från mina favoritbutiker! Såhär mörka tider som den här årstiden ger, kan det ju faktikst vara bra att trösta sig själv lite. Efterssom vi flyttar nästa helg så kommer det att bli en tuff vecka. Det har varit en tuff vecka. Tror aldrig jag har haft såhär mycket läxor att göra i hela mitt liv! Men det är bara att kämpa på. Så fort vi fått huset tänker jag fira. Tror det blir bio med världens bästa Hanna och middag med tjejerna. Kanske jag köper något av det jag tittat på...Vi får väl se. Nu ska jag göra en stor kopp med varm choklad! Jag tänker bara njuta och ta det lugnt. Ha en fortsatt bra fredagskväll ni med♥


Kommentarer
» maja [FOTOBLOGG]

sv; nej, den var bättre! :)

2011-11-19 // 21:14:13
URL: http://phbymaja.blogg.se/
» maja [FOTOBLOGG]

sv; hm... asso jag tycker han såg likadan ut som i alla andra filmer :)

2011-11-19 // 22:14:05
URL: http://phbymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: