min macbook

Heeejj!!
Äntligen har jag fått min macbook!!! Min fina bebis♥
Har inte hunnit använda den så mycket, fick den i tisdags som jag sa att jag skulle. Så nu är det höstlov då och jag ska bara njuta och ha det gött. Imorgon blir det Smulan och träffa fia. Senare i veckan blir det övernatta i stallet och bara ha kul med massa roligt folk. Såklart ska jag ha lite tid till att blogga också. Satt en hel timme och försökte ladda ner firefox, det gick inte! Samma med msn det fungerar inte heller att ladda ner. Fast mamma lovade att hjälpa mig annars skulle hon fråga sin kollega om han kan fixa det. För övrigt så är macen bääst! Mycket bättre en min PS. Jag älskar storleken och musknappen. På min förra dator så var musknappen jättehård att trycka på. Så varje gång jag skulle trycka ner den med fingret så gjorde det ont. Tänk på det, att köp inte compact om ni ska köpa ny dator de suger. Kärlek till min macbook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: