Gammla bilder på filuren

 

Canon EOS 1000d+Canon EF 50 mm f/1.8 II

Sitter här och rensar lite bilder på datorn. Två stycken kom upp på Mathilda och Filuren, hennes gamla häst. Jag tror jag tog bilderna förra vintern. Tyvär har Mathilda sålt sin häst, fast hennes nya, Rippert heter han är också väldigt fin. Men filuren blev riktigt bra på bild fast det kan ha varit för det var snö ute också! Jag måste ta lite nya bilder nu när snön kommer. Ällskaaar bilder i snön på hästar. det blir så bra med det vita bakom och hästen som lyser fram liksom! Om ni vill besöka mathildas blogg så kan ni klicka här. Nu ska jag se ett extra avsnitt av house som pappa spelade in via boxen. Fast först en kopp te. Ha en bra onsdagskväll alla läsare!


Kommentarer
» Anonym

Awww, filuren! Sakna!! Finaste finaste finaste filuren <3

Du får ta bilder på mig och Rippert i snön!!!

2011-10-19 // 22:09:22
» Alva

svar: Ja dom är hur bra som helst, älskar min dator också, hehe! ;D Kram!

2011-10-19 // 22:13:02
URL: http://www.alvanj.devote.se
» MADDES

tack! Så fin häst.

2011-10-20 // 19:47:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: