Inga bilder på ett tag

Jag har ingen fotolust längre. Eller jo det har jag men inte med den nuvarande kameran. Längtar bara till den nya kommer. Blir om cirka en månad! Eftersom jag inte har lust att använda den jag har nu blir det inte så mycket bilder. Jag älskar bilder och att fotta men kameran gör mig galen. Jag vet att man inte ska tänka så mycket på sin fotoutrustning. Det har inte med det att göra. När du fottar omvandlar du dina idéer till bilder. Kameran är egentligen bara ett verktyg som hjälper dig att göra det. Varför jag vill ha en ny kamera är för att jag vill kunna fotta och filma med samma kamera. Jag vill kunna ta med mig kameran vart jag vill och när. Just nu delar jag och min syster på den vi har. Sen så är en 600d lite bättre för vår som är 3 år gammal och det skiljer en del! Bildkvalitén är bättre och den nya kameran har trådlösa anslutningar. Det betyder att jag kan använda trådlös fjärrutlösare och trådlös blixt. Jag kommer kunna ta mycket mera outfits bilder. Ja ni kommer få se en massa bilder så fort kameran kommer!! Jag har en nyhet till. Mamma har köpt Photoshop cs5!! Jag kommer få det nästa helg, gud vad jag längtar. Hade cs3 innan det var helt okej men cs5 är så mycket bättre!
Ja nu vet ni hur det ligger till så det blir lite bilder en månad framöver, men sen smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: