Flyttkartonger överallt!

Just nu står det en hel massa flyttkartonger överallt i vårat hus! Haha tror man kan säga att hela huset är en enda stor röra...Jag har nästan rensat ut hela min garderob, det tog lite tid. Hade visst mer kläder än vad jag trodde! Böcker, smycken och annat packar jag imorgon sen har jag inte mycket mer. Mina möbler såklart, men de tar flyttgubbarna på lördag. Kan ni fatta att vi ska flytta på LÖRDAG!!?? Låter helt sjukt i mina öron. På ett vis kommer jag gilla det nya huset, jag får större rum och det är nyare kök. Fast jag kommer nog sakna det gamla väldigt mycket. Det är så mycket större dessutom har jag bott här i hela mitt liv 14 år. Såklart att det kommer kännas konstigt att bara lämna allting. Well well har varit en tuff dag och jag måste fortsätta med mina läxor. Engelska är ju så roligt ;) Haha fresten vet ni vad jag hittade när jag rensade ut några lådor i mitt rum? Jo, en gammal dagbok som jag skrev när jag var åtta! Var rätt kul att läsa i den, tänk så mycket man lekte&gjorde då. Jag hade liksom ingen annig att jag hade gjort det eller varit med den och den perssonen! Opps nu måste jag göra engelskan ha en fortsatt bra måndag, kram!

Kommentarer
» Carolina [FOTO]

Sv: Haha jag läste det också, stämmer verkligen inte! Den var superbra ;)

2011-11-22 // 17:36:11
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: